Livrarea Comenzilor

După finalizarea comenzii imediat veţi primi un e-mail de confirmare care atestă intrarea comenzii dvs. în baza de date MobilaEdion.ro. În cel mai scurt timp veţi fi contactat telefonic de către un operator MobilaEdion pentru stabilirea detaliilor legate de plată şi livrarea comenzii.
Termenul de livrare este între 30 – 40 zile lucrătoare din momentul achitării avansului, în funcţie de disponibilitate de producție. (7 zile ptr. produsele din stoc).

  • Livrarea se va face la adresa solicitată de către client, la data şi în intervalul orar stabilit de comun acord cu operatorul MobilaEdion.ro
  • Livrarea se face pâna în fața imobilului .
  • Detaliile privind livrarea produselor se vor stabilii telefonic.
  • Livrarea produselor se face dupa achitarea integrala .
  • Toate produsele sunt livrate în ambalajul original .

Livrarea pentru produsele cumparate/comandate în magazinul fizic :

  •  Costul pentru livrarea produselor comandate/cumparate din magazinul fizic difera in funcție de produs. În general acest cost include adus în casă și montaj (acolo unde este cazul) .
  • Se poate asigura transport, manipulat si montaj în orice oras din țara, contra cost .
  • Mai multe informații puteți afla folosind numerele de telefon din secțiunea Contact.

Livrarea produselor comandate în magazinul online:

Transportul in regim de grupaj

  • Pentru anumite tipuri de mobilier, transportul se poate efectua doar în regim de grupaj, direct de la producător în mod GRATUIT, doar in orsele unde acesta detine depozitare.
  • Nu se asigură manipulat și montaj.

Transportul prin curier

  • Costul transportului prin Curier diferă în funcție de produs si se calculeaza in functie de greutatea fizica sau volumetrica, valoarea fiind comunicata prin email sau telefonic de catre un operator MobilaEdion.ro, inainte de emitere-a facturii proforma de avans.
  • Clientul are obligatia de a facilita accesul si de a prelua marfurile de la masina curierului. Serviciul de livrare consta doar in transportul marfurilor. Manipularea produselor reprezinta un serviciu neinclus in livrare

IMPORTANT :

În cazul în care produsele ajung cu ambalajul deteriorat, verificați dacă în porțiunea deteriorată, produsul este intact. În această situație, solicitați agentului curier intocmirea unui proces verbal de predare/primire în care să se specifice starea coletelor/produselor . În caz contrar nu veți putea formula nicio reclamație ulterioara cu privire la starea produselor .